Monday, May 9

Selamat Hari Ibu mak

selamat hari ibu mak ,terima kasih mak !terima kasih untuk segala gala nya .terima kasih kerana sudah membesar kan saya sehingga kini dan besusah payah untuk saya dan adik beradik :) " mamat sayang mak " .saya gembira mak sentiasa disisi saya sekeluarga .mak bertungkus lumus membesar kan saya dan juga adik beradik .walaupun "kami agak nakal" mak sentiasa tabah dan sabar dengan kami .menerima apa jua dugaan yang datang .You are the best mom in this whole world !you one in all !and i love you .i want you be proud with me .not for a once but for a all time .And i will aprrove it to you "mak" :D

p/s ;terima kasih sbb mak masak sedap semalam :) YUMMIE !




Itu ratu hati ku dan juga the dad for all :)

Ibu , Ibu ,engkau lah ratu hati ku .
bila ku berduka ,engkau selalu di samping ku :)

No comments: